chios

måndag

Publicerad 2012-01-02 17:31:51 i Allmänt

Idag hade vi sovmorgon....lååång sådan...för F sov hos mor&far. TACK snälla, det betyder mycket att få lite avlastning. :-)

Efter en sen frukost så for jag till backa. Där mockade jag/fyllde på vatten åt Marie´s fina pållar, Julius och Donelli. Hälsade lite på Totte också. Gogubben!

Hämtade Frida, åt lunch och for sen till ch för en liten fika. Tack för pratstunden! :-)

Väl hemma så har det blivit lite plock, finns i sjön, wordfeud, bus och snart är dagen över.
Hoppas på bättre väder imorgon då det idag har varit riktigt skitväder. Igår snöade det och idag regnade allt bort igen. Suck!

Idag fick en som ligger mej varmt om hjärtat äntligen hjälp. Som tur var så var det inte så illa som befarat. Skööönt! Ibland är det härligt att ha fel!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela