chios

Ny vecka

Publicerad 2012-01-30 20:13:54 i Allmänt

Vad tomt det blev sen totte flyttade. Vad ska jag göra nudå liksom? Ni på backa får gärna hojta till om ni vill ha hjälp med nåt jourpass/mockning, whatever för jag saknar detta. Det var ju så intensivt ett par månader och sen, poff, så blev det lugnt! :-/

Jag ska självklart fortsätta "vara stalltomte" med tottemannen, men det stallet ligger inte på gångavstånd precis, så där blir det ett annat upplägg så att säga. Lite mer planering krävs med tanke på att det tar lite längre tid med dom besöken. :-)

Förra veckan fick jag jobba. Hela 31 timmar blev det, härligt. Jag var på nåde 1:an och 2:an på allegården. Snacka om kontrasternas avdelningar på både gott och ont. Men det är nyttigt och utvecklande att vara på bägge ställena. Jag tycker det är så kul att jobba, synd bara att det går så länge mellan gångerna. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela