chios

Söndag

Publicerad 2012-01-22 22:29:03 i Allmänt

Idag vaknade jag som vanligt av ärtanpärtanpäronpuff kl 7. Hon var lika pigg som vanligt, det var dock inte mamman som måste ha minst 1 timmes startsträcka samt kaffe. Det är med andra ord en pina att vakna.

Senare på fm for vi till familjen Hildensjö i västermoren för lite lek. Tor, noak och frida lekte medans ylva och sandra höll sej lite för sej själva. Fullt förståeligt! ;-)
Det bjöds på pannkaka/våfflor, smarrigt värre.
En stund ute i bob-backen samt allmän lek på gården avslutade detta besök.
Tack, det gör vi gärna om. Kul att få ventilera sej lite samt konstatera att våra gubbs är otroligt lika till sättet. ;-)

Efter lite matäta så for jag till backa. Väl där umgicks jag med isabella, emma och fullblodet ior !!!!
Nytt försök sker senare i veckan.

Dagens lunch: Hemgjorda köttbullar, stekt potatis och stekt ägg. Morötter.
Dagens kvällsmat: resterna av lasagnen vi åt igår.

Nyvaken men pigg Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela