chios

Fy

Publicerad 2012-03-30 17:40:20 i Allmänt

Jag är så trött, trött och åter trött. Jag är så less på det, jag vill också få vara pigg nångång. Jag dricker Fitline(vilket jag inte har råd med egentligen) men just för tröttheten hjälper den inte!! Blodsockret och hungersuget har dock blivit mycket bättre. Idag började jag ta lutein också, det ska hjälpa mot torra slemhinnor. Kanske jag slipper näsblodet och de torra/svidiga ögonen snart. Hoppas! Även andra bitar kanske blir hjälpta också. Inte en dag försent!

Ska det vara såhär??!! Jag orkar inte med det..,.bara att tex dammsuga känns som ett stort hinder man ska över. Jag äter bra(tycker jag), lägger mej tidigare och tidigare, är ute så mycket jag kan och motionen får jag i stallet. Men icke! Vad f-n ska jag göra???!!! Nåt tips??????

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-31 21:29:03

Fråga min gubbe vad han tycker att jag alltid är...! Jag har försökt med tillskott av D-vitamin (D-esperatvitamin) nu i säkert 4 månader men jag är fortfarande lika trött. Å inte blir det bättre när vi blev tvungna att vrida fram klockeländet heller!! Måste ju upp ännu tidigare. Och nu på måndag blir det inte ett dugg bättre. Börjar jobba i Falun och bussen går från stationen kl 05.42! Fattar inte hur jag ska orka. Har inga tips! Nån annan..?? Lycka till, vännen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela