chios

Jahapp

Publicerad 2012-03-10 12:20:47 i Allmänt

Ligger och snabbslöar i sängen medans lunchvattnet kokar upp. Känner att jag måste ligga ner emellanåt.
Jag gjorde ju en sjujäkla vurpa i torsdags och slog i bakhuvet ordentligt. Tack och lov så fick jag ingen hjärnskakning. Jag vart lite omtumlad samt att jag nu har ont i diverse muskler. Gör lite ont må jag säga(men det går över).
Idag och imorgon har jag hand om maries pållar, Donelli och Julius. Kul, kul ich jag uppskattar att jag får hjälpa till. Tack! 
På må, lö, sö nästa vecka ska jag få jobba lite på allegården. Bra och skojsigt för jag har längtat efter att få jobba. Hoppas det blir mer!
Solen lyser igen efter ett par dagars försök till vinter. Nu får det hålla i sej!
Våren måste komma nu, det är ju faktiskt mars....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela