chios

Lördag

Publicerad 2012-03-25 08:02:44 i Allmänt

Igår var det full rulle. Först hade jag ääääntligen sovmorgon (klev upp vid 10). Kribbe bytte däck på chevan, luncha hästar, pyssla lite och laga/äta lunch givetvis. Mot ica för lördagsgodishandlandet och efter det hem till mamma för att gratta henne. Hon bjöd på en gooood kolatårta, tackar!
Grattis på födelsedagen kära mor! 
Efter det så for vi ut i skogen till en tjärn för att grilla korv. Perfekt ställe, rätt ut i skogen och med en jättebra grillstad/vindskjul. Dit kommer vi även åka och fiska i sommar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela