chios

Vårkänslor

Publicerad 2012-03-02 10:56:21 i Allmänt

Åååh, vad jag älskar detta väder som har varit i ett par dagar. Solen lyser och värmer, det droppar från taken, isen försvinner, ungarna plaskar och gräver i leran. Idag blåser det lite för mycket men annars ska jag inte klaga. :-)

Kribbe har fått jobb!!!!!! Visserligen i bara några veckor men det spelar ingen roll, jag är så glad för hans skull. Har han lite tur kanske det kan leda till nått mer.

Själv hat jag äääääntligen stämplat ut den förra perioden och startat på en ny. Det betyder att jag har fått nya 75 deltidsdagar som in sin tur betyder att jag kan jobba extra OCH stämpla samtidigt. Det underlättar!!!! Så nu kan jag jobba lite här och lite där. Kul!! :-D

På hästfronten flyter det på som förr. Lite på Backa och lite i Tolvsbo. Jag är så glad och tacksam att jag får hjälpa till, det är så kul. Jag passar på så mycket jag kan nu innan k drar iväg på resejobben för då kommer jag inte kunna lika mycket iom barnen. Men de kan kanske följa med på nån enklare syssla, det tycker dlm bara är kul. Det ska börjas i tid!!

Breeze och Donelli.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela