chios

Trädkoja

Publicerad 2013-04-17 15:19:52 i

Har nyss varit ute med barnen vid bäcken. Där har dom hittat ett snår som har blivit deras "koja". Idag röjde jag undan lite grenar o ska även fortsätta med det. Dock med en såg till de större grenarna. Fint ska det bli!!
En dag som denna inser man vilken ynnest det faktiskt är att ha barn. Att få utlopp för sin barnsliga sida (som är stooor) och att få göra sånt som förr bara var barndomsminnen, det är " livet på en pinne ".
Mina älskade barn, vad glad jag är att jag får vara med i era liv och se världen genom era ögon och sinnen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela