chios

Ensam

Publicerad 2013-08-11 17:12:07 i Allmänt

Sådär, då har man pussat och vinkat farväl till gubben ännu en gång. Jobbet kallar i ca 11 dar och det är forsmark som gäller. Skönt men trist på samma gång. Jag behöver hjälp/avlastning som vanligt....och då menar jag mest att passa Frida (och Sandra) här hemma nån timme...så jag kan få nånting gjort. Det blir inget bra när man blir avbruten varannan minut av F....man ger liksom upp tillslut. Jag vill inte behöva be mor/far varendaste gång, de passar dom nog mycket ändå när jag jobbar. SÅ om NÅN känner sej manad denna gång (vilket jag tvivlar starkt på, låter stort när katten skiter) så är du mer än välkommen!! :-D JAG tänker inte tigga och be något mer än såhär.... Annars så har kalaset gått finemang o S är så nöjd med alla presenter. TACK alla ni som kom! Kul att ses, synd att det blir så sällan. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela