chios

Lördag

Publicerad 2013-02-23 18:03:21 i Allmänt

Dagen började med att jag försov mej....panik!! Vilken läbbig känsla det är när man tittar på klockan och förstår att man är sen. Flänga runt med en skuttig Frida runt benen.
Väl på jobbet ( i tid faktiskt ) så tänkte jag sätta mej ner, aaaandas, ta en kaffe och frukostsmörgåsen, låta skallen hinna ikapp lite. 
Men tji fick jag, larmet gick på direkten, en dam som behövde hjälp. Det var bara att flänga iväg ut till bilen med en fortfarande mosig hjärna. Stackars damen....man var lite lätt förvirrad, men hon hade förståelse för det som tur var. :-S
Sen fick vi iaf åka tillbaka till kontoret och dricka kaffe. Det var gott kan jag lova! Resten av jobbpasset flöt på bra så det var ju skönt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela