chios

onsdag

Publicerad 2013-07-10 18:07:50 i Allmänt

Idag kom Sandra hem från mor och far där hon har varit sen i måndagskväll. Älskade unge! <3
Vi åt korv&pommes frittes till lunch och sen for vi till grbg för att hälsa på Ullis och alla barnen (5st). Hon bjöd på en smaskig rabarber/jordgubbspaj med vaniljsås till fika, ungarna lekte och vi tanter snackade en massa strunt. Hennes minsting Tindra charmade mej totalt med sitt härliga sätt. Underbara barn!
Efter detta besök så tog vi en svängom upp i skogen vid Hagge golfbana. Väl där plockade vi blåbär och smultron som vi ska göra en god smothie av senare ikväll. Gött och nyttigt!
Nu är mamman ganska trött men ett ryck till orkas med iaf. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela