chios

Jahapp

Publicerad 2013-06-19 22:06:39 i Allmänt

Ännu en dag har passerat. Tiden går så otroligt fort emellanåt, man hinner inte riktigt med. Denna dagen svischade förbi!
Började med sovmorgon till 10.00. Inte ofta det sker kan jag säga, för Frida har svårt att vara tyst, men idag lyckades hon med att inte väcka sin kära mor på ett eller annat sätt. ;-)
For sen till stallet, sista dagen som hästvakt för ikväll kommer marie hem igen. Kollade till hästarna i hagen, bytte vatten och fixade åt Bonnie. Stallvärlden är oslagbar, en gång hästnörd=alltid hästnörd!
Gjorde lasagne till lunch och sen for F och jag till stranden. F hittade kompisar direkt och tillsammans försökte dom "fånga" fiskyngel. Gick både bra o dåligt. ;-)
Hem, byta om och sen till jobbet för ett kvällspass tillsammans med dom härliga kollegorna Karin och Marie.
Jobbet är roligt att gå till när man har så bra arbetskamrater!
Nu sussa, jobbet väntar imorgonbitti. :-)

By the way....jag är sugen på kaffe hörru! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela