chios

Så!

Publicerad 2013-06-03 17:12:22 i

Nu har jag bestämt mej. Jag måste, för min skull, rensa bort några ur mitt liv.
Jag inser själv att det är det bästa....även fast jag inte vill egentligen.
Men jag tänker inte längre riskera att bli missförstådd och få nån stämpel likt konstig, mongo (!), miffo....whatever. Jag tror alltid att nya personer tycker negativa saker om mej (tills motsatsen är bevisad) och ibland är det svårt att veta när den gränsen är överkliven. Motsträviga signaler...uppskattas inte.
Så då gör jag hellre såhär......!
Och vill du ha mej kvar "in your life" så är det upp till dej! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela