chios

Kryssningen

Publicerad 2013-03-20 13:16:42 i Allmänt

Nu ska jag äntligen kunna blogga ordentligt om kryssningen vi var på i helgen. Det var jag, christina, maria och karin, gamla goda vänner som inte har umgåtts på ett bra tag. Det var skitkul att ses igen, nu måste vi hålla i detta!!
Bussen gick vid 11.20 och vi var framme vid 16. Jag njöt av varje minut av resan, jag hade eget säte och kunde bara slappa. Lovely!
Vi gjorde ett stopp i västerås för lite mat och sen for vi vidare.
Väl framme vid hamnen gick vi in på båten "Af clint-nånting" för lite drickbart. Öl, röd vin och nån drink köpte vi. Härligt!
Sen gick vi ombord, satt först i "dansrundan" innan vi kunde inta hytten. Drack lite, tjolade skit samt gjorde oss iordning för att sen äta buffé. Den var riktigt god, en trevlig överraskning må jag säga. Den rekommenderas av mej som annars är väldigt kräsen på sådan mat.
Sen så var det bara dans, mingel och fest resten av natten. Vi höll ut till ca kl.2 innan vi tanter blev för trötta. Det var skoj!!
Dagen efter blev det den obligatoriska räkmackan och kaffe, spana in lite folk igen för att sen vara framme i hamn vid 16-tiden. Skönt att bara ta det lugnt dagen efter.....och jag mådde riktigt bra faktiskt!!
Sen en skööön bussresa hem igen och vi var hemma ca 19.30.
Tack brudar, detta gör jag gärna om!!!! <3
 
Bildbomb! (tyvärr usla mobilbilder)
 
Mellanlandning i Västerås/Rocklunda!
 
På lilla båten Af Clint....
 
Karin och Ch vid buffén.
 
Jag i hytten (stel och konstgjord).
 
Vääääldigt kallt vatten. :-/
 
Inte mycket att spana på så då fick vi spana på sångaren i bandet Vi3.
 
Lite spel blev det också, jag älskar dessa!!
 
Roligt namn på en restaurang i sthlm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-03-20 13:36:26

Ja det var en jättekul resa..lite ont om karlar bara ...ja det håller jag med om ;-)

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-03-20 17:13:51

Vackra, fina ANNA, INTE EN DAG ÖVER 25 år, kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela