chios

Onsdag

Publicerad 2013-03-06 12:11:02 i Allmänt

Bra dag hittills.
 
Har varit och storhandlat på Ica här i byn och nog sjutton blir det myyycket dyrare än om jag skulle handla på Willys. Men, men....ibland orkar jag bara inte åka in till stan.
 
Har varit förbi stallet (Backa) och talat lite med Marie. Jag ska sköta marktjänsten för hennes hästar to-lö då hon ska iväg på utbildning. Jag är sååå glad att jag får hjälpa till i stallet och med hästarna. :-D
Ska nog ta en lite promenad med Donelli nån dag och hoppas då givetvis på härligt vårväder.
 
Annars ska jag snart hämta barnen på skolan, hem och fika lite och sen iväg till Allégården för ett kvällspass på 1:an. Det var en evighet sen jag jobbade där sist, men nu har de börjat ringa ut mej dit igen lite smått. Hmmm, undrar vad det kan bero på? *Lite ironisk faktiskt* ( Jag har mina aningar varför och jag vet inte,ärligt, om jag är så *glad* i det ).
Ja, ja det ger ju pengar och Lasdagar så jag får väl vara glad för det iaf. Sen får jag ju träffa dom härliga tanterna och gubbarna igen, vissa har jag faktiskt saknat. :-)
 
Have a good day.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela