chios

skärtorsdag

Publicerad 2013-03-28 15:23:02 i Allmänt

Idag har jag fått mycket gjort. Jag vaknade kl 8.30, skön sovmorgon. Väl uppe efter frukost/kaffe och andra morgonbestyr for jag till stallet för att fixa åt Donelli och Bonnie. Mockade, sopade, fixade hösilage, fyllde på vatten.... Det var riktigt skönt i solen om man stog mot stallväggen i lä, man kunde ana en viss värme. Kanske våren är på G nu??
 
Väl hemma så :
*plockade jag in tvätt
*dammsög
*lagade korv-stroganoff/potatis, ostkaka till efterrätt
*plockade som vanligt undan lite
*rensade avloppet i duschen
 
Nu vankas det kvällsjobb (semester med andra ord) kl. 16-21. ;-)
Skönt att man har ett jobb att gå till, tacksam för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela