chios

Helgen

Publicerad 2013-05-19 21:20:22 i Allmänt

Summering av helgen:
 
* Ego-dag
* Loppis på hammarbacken
* Nostalgitripp vid Morberget
* Shopping på kupolen o Ica Maxi
* Fiiint väder
* Festa och besök på hamnkrogen med Ch Terese
* Underbart rolig cykeltur hem därifrån mitt i natta.
* Sovmorgon
* Lugn dag, mulet men kvaft.
* Storhandling på Willys
* Årets första gräsklippning avklarad
* Lasagne till kvällsmat och jordgubbar/grädde till efterrätt.
* Trött tant orkade inte se klart hockeyfinalen och hon grämde sej över det
 
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela