chios

Jjj

Publicerad 2013-05-04 22:12:38 i Allmänt

Lördag idag och vårvärmen lyser med sin frånvaro. Trädgården är så sjukt dyster då ingenting grönskar och knopparna knappt kommit upp än (även krokusarna och scillan). NÄR tänker det vända kan man undra?
Iaf så var jag och mor min på en roadtripp igår då vi for till Torsångs växthus i Brlg. Där införskaffades några blomster som jag planterade idag, trotsade vädret helt enkelt.
 
De driver upp sina egna plantor!
 
Det finns 8 (!) växthus fullproppade med härliga växter. Liiiite bättre än bergslagsodlingarna. ;-)
 
 
Mina fynd i sina krukor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela