chios

jobbdag

Publicerad 2013-05-11 14:41:56 i Allmänt

Idag går jag delad tur och (som ynglingarna säger).... Det Suger!
Det var visserligen ett roligt fm-pass för jag och Sofia jobbade ihop och då är det alltid sköj. MEN inte är det kul att åka hem lagom trött, hinna vila lite och sen behöva åka tillbaks igen!
Jobbar 7-13 samt 16-21.....Nä fy då!! Bort med dessa turer helt....
MEN ett litet guldkorn var iaf att när jag kom hem, lagom trött och förväntade mej att bli nertjatad av de övriga familjemedlemmarna....så var huset tomt! Vilken lycka!!  Duschade, gjorde mej en kopp kaffe och slog sen ner röven här vid datorn och njöt av tystanden!! :-D
 
Men nu är de snart på ingång med famnen full av Torino-mat....<3
 
Älskade Sandra
 
Frida, 2 år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela