chios

Helg

Publicerad 2013-10-20 21:36:35 i Allmänt

Denna helg har bara swichat förbi känns det som...det går fort när man har kul. :-)

Igår så var jag på barnloppis i folkets hus. Gjorde några fynd, byxor, leksaker o stövlar. Mycket folk var det, men det är bara kul, för det betyder att det blev lyckat för de ansvariga.

Sen på em så var det dags för bowlingkalas för barnen. Måste erkänna att jag alltid har varit lite skeptisk mot sånna kalas...MEN jag erkänner att jag hade fel. Vilken bra ide detta var. Barnen bowlade (på 3 banor) i en timme pch sen var det dags för fika o godispåse. Allt framdukat och klart. Nästa år ska F få ha ett sånt kalas.:-D
Jag och mannen i gänget spelade ett par serier och jag slog mitt personliga rekord...jag fick 170 p på en serie!!! Kul!!!

Senare på kvällen så hade vi spelkväll hos mor/far. Jag, Sandra o Jens for dit till 19.00....vi spelade kort och åt kvällsmacka med te. Bra avrundning på dagen.

Sandra sov över så idag fick jag en välbehövlig sovmorgon. Drog mej till 10.30....så skönt!!
Pulade och städade en stund....drog sen till gymmet med Sinead. Gick/sprang på bandet 20 minuter och arbetade sen med maskinerna. Känslan man får efterråt är så befriande på nåt sätt. En duktighetskänsla att man kom iväg samt en "renande" känsla att kroppen har fått arbeta.

Sen tog vi det lugnt resten av dagen, åt korv stroganoff till kvällsmat och sen lade sej barnen. I skrivande stund så har jag åxå lagt mej, jobb 7-16 vankas imorgon.

Gonatt alla sköningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela