chios

tisdag

Publicerad 2013-10-01 21:19:34 i Allmänt

Idag har det varit berg-o-dal-bana känslomässigt. På fm var jag till tandläkaren mosseby där jag ifrågasatte att det kom en lös benbit uppkrypandes 4,5 veckor efter en visdomstand dragits ur. Han hade svar på allt och avslutade med att HAN hade minsann varit tandläkare i 30 år och dragit ut sååååå många tänder och bla, bla, bla...... Och där och då bytte jag tandläkare i tanken! Jag vill inte ha en tandläkare som tror att han är "gud" och spelar heeelt oförstående till att man ifrågasätter varför ingen kunde ha berättat att det är sååååå vanligt att det kan komma lösa benbitar från käkbenet efteråt. Och jag är inte den enda som har bytt från honom..... Mor och far har tandläkarna i smé (vasatandläkarna??) och är nöjda med dessa så jag provar hos dom jag åxå. Sen kommer jag hem, tar upp dagens post.....jag får då en känsla som jag kan jämföra med att vinna på triss....typ. SÅN glädje!! Och lättnad!! Woaw!!!! Och nej, jag tänker inte (än) berätta vad det var. ;-) Just nu har jag en känsla av lugn, lathet och sömnighet då kl är strax efter 21.00.....dags att sussa snart för jag är ingen kvällsmänniska....längre, efter att jag har blivit småbarnsmorsa. No, no...då är denna kärring trött tidigt.... Så, godnatt alla rara, empatiska, goda, vänliga själar därute. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela