chios

Tjopp

Publicerad 2013-09-19 20:18:28 i Allmänt

Hej! Jag lever!!

Mer än så är det inte för nu har jag varit själv med barnen alldeles för länge. Men nästa vecka kommer han äntligen hem.....för gått över vinterhalvåret...sååå skööönt!!!
Då ska jag gå på bio, rida, mocka, promenera, gymma, fika, äta middag på lokal, etc, etc......SOM jag längtar!

TACK till er som har hjälpt mej med barnen, speciellt mamma och pappa, utan er hade det inte gått alls. TACK och kram!! <3

Jens har åxå funnits med på ett hörn (jag tycker det är skönt att du blev kvar hemma trots allt),. ;-)
Tack och bock!

Sen yrvädret Emma ska åxå ha ett stort tack....du har strött små guldkorn när du har hjälpt mej med F! Jag ska med glädje gengälda det när bebben kommer. :-D

Och Sinead som alltid finns där som en stöttepelare närhelst man behöver den! TACK!!

Har jag glömt någon så ber min förvirrade skalle om ursäkt...men tack till dej åxå. :-)

Ni andra....som jag nånstans räknade med....ring inte mej om ni behöver hjälp nångång! Ta åt er om ni vill....annars...skit i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela