chios

Blopp

Publicerad 2014-02-17 20:33:44 i Allmänt

Backfire big time!!

Intressant dag snart till ända. 

Känner mej risig o K likaså, får se när det bryter ut??
Blev utringd till kvällen men väl på plats så visade det sej att jag var "felutringd". Jag valde dock att åka hem igen pga måendet. Så denna gång var det bara +++ att bli dubbelbokad. ;-)

Livet är som en berg och dalbana...just nu befinner jag mej på botten, men det är "bara" att skaka av sej det negativa, göra avslut och sen börja åka uppåt igen! Resten får den berömda karman ta hand om. ;-)

Imorgon är det skridskodag för barnen igen. Matsäck packad och skridskorna är redo. Har t.o.m köpt mej ett par egna (på Röda Korset för 25:-).....har inte åkt skridskor på år och dar så jag lär nog göra bort mej imorgon!!!

""What comes around, goes around!""

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela