chios

Flashback

Publicerad 2014-02-16 21:36:50 i Allmänt

Flashbacks från barndomen.
Anna är så dum, så nu gaddar vi ihop oss och sssscchh, Anna får inget veta. Och frågar hon så filar vi på sanningen och framställer henne som den idioten vi tycker att hon är!

Och dumma jag har inte fattat nåt....men till slut så trillade polleten ner!

"It's allways 2 sides of a story"

Och " kasta inte sten i glashus "

Nu ska jag hädanefter gå tillbaks och vara den som följer med strömmen och säger ja tack och amen. Jag har förstått att mina åsikter/tankar räknas som bajsdravel.

Have a nice evening outthere! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela