chios

Jadu

Publicerad 2014-02-05 23:01:33 i Allmänt

Hädanefter så tänker jag (försöka) hålla mej långt borta från att ställa upp ordentligt på folk.
Ena stunden så är det "öppen och rak" dialog som gäller och i den andra stunden så får man ingenting veta förutom ett snabbt och "mindre trevligt" konstaterande. 
Jaha, så då förväntas jag (?) agera positivt på detta eller?
Ööööhh, nä, jag funkar inte så tyvärr, men om jag istället hade fått veta lite smidigare så hade jag kunnat tänkt mej att ställa upp lite till (om jag ens var tänkt att frågas, jag kanske var avpolleterad redan innan, vad vet jag).

Hoppas trots detta att alla får det bra i slutändan och att allt ordnar upp sej. :)

Hur som,,,,nästa som behöver/vill ha hjälp.....ärlighet/raka puckar tack!!! Då kan jag tänka mej att ställa upp (i liten skala). :-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela