chios

ont

Publicerad 2014-02-07 13:04:27 i Allmänt

Gnällinlägg

Jag vill inte ha sådant här väder längre. Dis, dimma, duggregn, isgata samt noll-gradigt rå-kallt väder. Det räcker nu liksom. Solen, vart är du? Existerar du längre? Kom hit och ge mej energi!

Ont i huvet har jag åxå....det känns liksom tjockt, gräddigt och tungt. Ögonen känns svullna och dimmiga, trött som jag vet-inte-vad. Jag har börjat använda ögondroppar mot "trötta ögon" och jag använder mina glasögon så gott jag kan. Hjälper det? Icke!!

Jag äter kiwi, druvor och och jag promenerar. Försöker sova bra och äta bra men inget av det hjälper.

Några tips, förutom att "dansa sol-dansen"??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela