chios

Jo

Publicerad 2014-01-12 20:48:28 i Allmänt

Jahapp, så var denna dag till ända. Har jobbat 7-16. Dagarna går fort på jobbet som tur är. Imorgon är det femte dagen i sträck och då gäller 7-14.
Har endast 2 pass kvar på detta vik och sen vet jag inget mer. Vi får väl se vad det blir....
Ikväll har vi ätit en jättegod middag hos mor o far. Porterstek, potatis, inlagd gurka och den ooootroligt goda såsen. Den är så god så det räcker med bara den och potatis. Mosa detta och nom-nom-nom!!!!
Tack snälla ni!!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2014-01-26 14:25:56

Kul att u bloggar lite så jag vet vad gör:)

Svar: :-)
chio

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela