chios

Måndag

Publicerad 2014-01-27 21:59:55 i Allmänt

Var till sthlm med ch och hälsade på maria i helgen. Det var så kul, längtar redan tillbaka. Vilken stad, vilket myller, vilken kontrast mot denna lilla by! Kan tänka mej hur fint det lär vara på våren/sommaren.
Vi kom dit (en 4:a på söder) kl 18 på fredagen. Vi vart så varmt välkomna så blygheten försvann ganska snabbt, trevlug kille den där Daniel. ;-)
Vi blev bjudna på hemmagjord thaimat och sen gjorde vi oss i ordning. Drack lite öl/vin, spelade spel och snackade strunt. Vid 23-tiden gav vi oss iväg ut i sthlms-natten. Efter en bits promenad hamnade vi på en pub "Big Ben". Drack ytterligare nån öl och spanade in 08-åttorna. Vi Snackade med en kille som faktiskt hade bott i ludvika och jobbat på ludvika-radion i 4 månader när det begav sej (hur stora är oddsen för det liksom). 
Efter tag gick vi ner i källaren där ett live-band spelade. Dom var skitbra men vi fick endast höra 3 låtar sen var det slut. Synd!!
Vi gick hem och la oss, släckte väl lampan vid 3.....svårt att somna.
Vaknade ca 8.30.....låg och drog oss en stund, åt frukost och sen tog vi tunnelbanan in till stan där vi shoppade/fikade till på em. 
Vi sa hejdå till Maria för den här gången, for hem och var framme ca 19.30...alldeles lagom. Trött som en gnu så lade jag mej på en gång.....och hur den natten blev (trodde jag skulle få sova), det kan jag berätta om en annan gång!!  

TACK maria för denna gång, hoppas vi ses snart igen!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela