chios

Söndag

Publicerad 2014-03-09 22:18:37 i Allmänt

Bra dag till ända.
Solen har lyst och det har kännts som vår på riktigt!
Sandra sov över hos mormor och K har varit ute och jagat så jag och F har varit själva nästan hela dagen.
Har krattat, ansat lite, gått till bäcken, varit till lekparken, tittat på vinterstudion, varit nostalgisk på kvällen genom att titta på melodifestivalen från 92,93,94. Svt play äger!
Nu ligger jag och surfar runt lite för att snart sova.
Frågan för imorgon lyder: låta det vara eller ringa runt lite? Dagsformen får avgöra. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela